Ik wil graag De Sims 3 + uitbreidingspakket Beestenbende aanschaffen, máár ik heb een laptop. Is dit mogelijk?

Ik heb een HP G62 Notebook PC, Intel Core i5 CPU M460 @ 2,53 GHZ. RAM 4,00 GB waarvan 3,80 GB beschikbaar. 64 bits aansturing. Op de C-schijf 266 GB van 499 beschikbaar.

Gelijk eventueel een vervolgvraag: wanneer dit niet mogelijk is, gezien het feit dat laptops meestal niet gebruikt worden voor grote spellen, is er een optie om de sims 3 + het uitbreidingspakket op een externe harde schijf te installeren. Kun je het dan via dit op je laptop afspelen of is dit uberhaupt niet mogelijk?

Oh, en dit staat bij de vereisten voor de game:
Voor Windows XP:

Windows XP (Service Pack 2)
2.0 GHz processor
1 GB RAM
Ten minste 6.5 GB vrije harde schijfruimte met ten minste 1 GB aan ruimte voor eigen creaties.
128 MB Videokaart (Pixel Shader 2.0 Support)

- Alvast bedankt! Ik snap hier allemaal niets van, haha.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Dit kan je laptop wel aan denk ik maar niet op hoogste, wel gewoon op het laagst lijkt me wel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan hij makkelijk aan. vraag me alleen af als je w7 64bits hebt dan kan het zijn dat ie hem niet pakt. en ik weet niet wat voor video kaart je hebt.